Se sån stil jag har.......

Odezza fick mig att skratta ordentligt idag när hon satt i leksakskorgen, ja vad säger ni?

  

Ser rätt kul ut, ungefär som att "här sitter jag ju riktigt bra".

När jag ändå hade kameran framme så blev det lite mer bilder.


                                       Ogden och Odezza


                                 Oakland och Omaha


        Alla utom Orlando som har hittat ett eget mysställe


Orlandos nya favvoställe att sova i är leksakskorgen framför elementet


                                       Oakland



                                              Ogden


                                         Omaha

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha hon sitter som pappa!! Iaf på första bilden, den andra ser lite mer avancerad ut! ;)

2011-02-06 @ 23:23:20
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Monica

Vilken härlig stil hon har! :D



De är så otroligt fina, alla kattungarna.

2011-02-10 @ 10:23:25
URL: http://spinnsibbs.blogspot.com
Postat av: Diddi

Monica: Ja, visst är dom fina, jag är en otroligt stolt fodervärd.



Millan: Jaså pappa hennes sitter likadant, kul.

2011-02-10 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0